U bevindt zich hier:

Klachtenregeling

KLACHTENREGELING

Wij streven naar een continue verbetering van onze zorg, en wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent. Ondanks alle aandacht en inzet kan het gebeuren dat dit niet het geval is. Wij stellen het zeer op prijs dat u de moeite neemt om ons te informeren over uw bevindingen, zeker als deze negatief van aard zijn. Alleen dan kunnen we samen een oplossing zoeken.

▪   U kunt erop rekenen dat wij uw klacht altijd serieus nemen

▪   Het indienen van uw klacht geeft ons de mogelijkheid om samen met u een oplossing te vinden

▪   Ook helpt het ons om de kwaliteit van onze zorg- en dienstverlening te optimaliseren

U kunt uw opmerking, suggestie of klacht kenbaar maken bij uw behandelaar of de receptie. U kunt ook telefonisch contact met ons opnemen via 020 - 4160176 of per e-mail naar info@mondzorgcentrumijburg.nl  Vervolgens bespreken wij uw opmerkingen intern met de verantwoordelijke betrokkenen en nemen wij binnen  drie dagen contact met u op. U kunt ook dit interne klachtenformulier invullen.

Advies van het TIP

Als we er samen niet uitkomen, kunt u een stapje verder gaan en telefonisch advies en informatie inwinnen bij het Tandheelkundig Informatie Punt (TIP, tel: 0900 20 25 012, € 0,15 per minuut). Het TIP is opgericht door de beroepsorganisatie van uw tandarts, de ANT. De afhandeling verschilt per situatie. De TIP-medewerker kan u verder adviseren. TIP raadt soms aan uw probleem per brief aan de ANT voor te leggen.

Voor informatie over hoe om te gaan met een klacht kunt U terecht op de website van de ANT.

Alle tandartsen van Mondzorgcentrum IJburg zijn bij de klachten procedure van het ANT aangesloten.

www.ant-tandartsen.nl/patienten/klacht-over-uw-tandarts/