U bevindt zich hier:

KLEINE letters

Afspraak afzeggen

Afspraken dienen uiterlijk 24 uur van tevoren te worden geannuleerd. Dit kunt u telefonisch doen via telefoonnummer (020) 416 01 76 of per mail via info@mondzorgcentrumijburg.nl. Indien u zonder berichtgeving de afspraak verzuimt en wij de voor u gereserveerde tijd niet kunnen inplannen voor een andere patiënt, zijn wij helaas genoodzaakt de gereserveerde tijd in rekening te brengen. Wij berekenen hiervoor € 150,00 per uur.

Indien u een afspraak heeft op een maandag, dan dient u de afspraak op de vrijdag daarvoor te annuleren.

Wij doen er alles aan om op tijd te werken. Soms kan het voorkomen dat een behandeling iets langer duurt dan wij in eerste instantie gedacht hadden. Ook kan het voorkomen dat er een spoedgeval tussen komt. Wij vragen dan om uw begrip wanneer de wachttijd iets langer duurt.

Te laat verschijnen op een afspraak

Bij te laat verschijnen op een afspraak loopt u het risico dat de behandeling niet geheel volgens planning kan worden voltooid of zelfs moet worden geannuleerd wegens het hierdoor ontstane tijdgebrek. De voor u gereserveerde tijd zal mogelijk in rekening worden gebracht ook dit weer met een bedrag van € 150,00 per uur.

Betalingen

In principe worden al onze nota's overgenomen door Infomedics.  Indien u geblokkeerd bent bij infomedics kunnen wij u alleen bij pijn tegen contante betaling helpen. Infomedics heeft voor u als patiënt veel betalingsmogelijkheden. U kunt zelfs in maximaal 8 termijnen uw factuur betalen ! Neem dus bij twijfel over het kunnen betalen van de factuur direct contact op met Infomedics om te zien hoe ze U kunnen helpen. Ze zijn bereikbaar op 036-2031900 of www.infomedics.nl. 

Omdat we over de afgelopen jaren een hoog percentage wanbetalers hebben zijn we helaas genoodzaakt om niet iedereen maar gewoon op rekening te behandelen. We zullen dus bij het niet hebben van een aanvullende verzekering of het hebben van een zeer kleine aanvullende verzekering een credit check uitvoeren. Indien een begroting de vergoeding van de verzekering ruim overschrijdt zal er ook een check gedaan worden. Op basis van de uitkomst hiervan zullen we u aangeven hoe we de behandelingen kunnen uitvoeren. De uitkomst van de credit check is alleen toegankelijk voor ons als bedrijf en kan dus niet afgegeven worden aan de desbetreffende patiënt. Het uitvoeren van de credit check zal U vooraf middels deze informatie en ook mondeling aan de telefoon of aan de balie worden meegedeeld.

 

Garantie

In alle redelijkheid geven we op alles wat we doen garantie.

Voor kroon- en brugwerk geven we 3 jaar garantie.

Er zijn de volgende uitzonderingen :

  1. Als we bij het plaatsen van een implantaat of kroon al aangeven dat er een opbeetplaat gemaakt moet worden om het tanden knarsen te verminderen en U dit advies niet wilt opvolgen kunnen we geen garantie geven op de geplaatste implantaten / kronen / bruggen.
  2. Bij het niet opvolgen van de adviezen over het reinigen en onderhoud.
  3. Bij het niet opvolgen van een halfjaarlijkse controle afspraak met de daarbij behorende gebits reiniging.
  4. Indien U toch blijft roken ondanks de adviezen van de tandarts.
  5. Indien U niets doet met de adviezen m.b.t. het verhelpen van andere tandheelkundige problemen aan uw gebit die gevolgen hebben voor de algehele mondgezondheid.
  6. Indien het lichaam naast bovenstaande uit te sluiten factoren een implantaat afstoot, zullen we in overleg met U besluiten de procedure nogmaals uit te voeren. Dit tegen de normale tarieven. 

Offertes

Alle in 2017 opgestelde offertes zijn geldig tot uiterlijk 31 december 2017. In 2018 moeten de offertes weer opnieuw opgesteld worden.

Privacy regelement

Voor meer informatie over ons privacy reglement verwijs ik U na het volgende document : privacyreglement.
Het document geeft weer hoe we omgaan met uw persoonlijke gegevens.