Klachtenregeling

Het kan natuurlijk voorkomen dat u een klacht heeft. Als dit zo is horen wij deze graag van u en bekijken wij samen naar een passende oplossing.

Heeft u een klacht?

Wij streven naar een continue verbetering van onze zorg, en wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent. Ondanks alle aandacht en inzet kan het gebeuren dat dit niet het geval is. Wij stellen het zeer op prijs dat u de moeite neemt om ons te informeren over uw bevindingen, zeker als deze negatief van aard zijn. Alleen dan kunnen we samen een oplossing zoeken.

▪   U kunt erop rekenen dat wij uw klacht altijd serieus nemen

▪   Het indienen van uw klacht geeft ons de mogelijkheid om samen met u een oplossing te vinden

▪   Ook helpt het ons om de kwaliteit van onze zorg- en dienstverlening te optimaliseren

U kunt uw opmerking, suggestie of klacht kenbaar maken bij uw behandelaar of de receptie. U kunt ook telefonisch contact met ons opnemen via 020 – 4160176 of per e-mail naar info@mondzorgcentrumijburg.nl  Vervolgens bespreken wij uw opmerkingen intern met de verantwoordelijke betrokkenen en nemen wij binnen  drie dagen contact met u op. U kunt ook dit interne klachtenformulier invullen.

Advies van het tip

Als we er samen niet uitkomen, kunt u een stapje verder gaan en telefonisch advies en informatie inwinnen bij het Tandheelkundig Informatie Punt (TIP, tel: 0900 20 25 012, € 0,15 per minuut). Het TIP is opgericht door de beroepsorganisatie van uw tandarts, de KNMT. De afhandeling verschilt per situatie. De TIP-medewerker kan u verder adviseren. TIP raadt soms aan uw probleem per brief aan de KNMT voor te leggen.

Voor informatie over hoe om te gaan met een klacht kunt U terecht op de website van de KNMT.

Alle tandartsen van Mondzorgcentrum IJburg zijn bij de klachten procedure van het KNMT aangesloten.

www.knmt.nl/voor-patienten/ik-ben-ontevreden-wat-nu

Bang Voor De Tandarts Is Niet Langer Nodig

Is uw angst voor de tandarts al een beetje afgenomen? Alles mag en overal houden we graag rekening mee. Is deze informatie voor nu even genoeg laat dan gewoon een berichtje achter op de website, dan nemen wij contact met u op om die tweede stap te zetten want die eerste grote stap heeft u al gezet.

Ontmoet Ons Team

Ons personeel beschikken allemaal over uitzonderlijke menselijke vaardigheden en zijn opgeleid om u te helpen bij alle medische vragen.

H. Kila

Hadir is tijdens haar studie in 2011 bij ons begonnen als assistente en is na een paar jaar bij ons gewerkt te hebben ondertussen onze hoofd.
Meer Informatie

C. Floor

Christine heeft haar opleiding tandheelkunde in Zuid- Afrika in 2009 afgerond. Ze heeft al ruim 10 jaar ervaring.
Meer Informatie

M. Filippi

Mario is manager maar je zult hem ook regelmatig achter de balie zien. Hij kan je natuurlijk helpen bij alle vragen over de behandeling, het plannen.
Meer Informatie

Hoe Worden Wij Gewaardeerd?

Afspraak en ontvangst
0
Onderzoek en diagnose
0
Behandeling
0
Ervaringen direct na behandeling
0
Algemene beoordeling
0
Achtergrondkenmerken
0
rotterdam loodgieter
-

zeo loodgieters

rotterdam loodgieter
-

zeo loodgieters