Wij streven naar een continue verbetering van onze zorg, en wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent. Ondanks alle aandacht en inzet kan het gebeuren dat dit niet het geval is. Wij stellen het zeer op prijs dat u de moeite neemt om ons te informeren over uw bevindingen, zeker als deze negatief van aard zijn. Alleen dan kunnen we samen een oplossing zoeken.
▪ U kunt erop rekenen dat wij uw klacht altijd serieus nemen
▪ Het indienen van uw klacht geeft ons de mogelijkheid om samen met u een oplossing te vinden
▪ Ook helpt het ons om de kwaliteit van onze zorg- en dienstverlening te optimaliseren
U kunt uw opmerking, suggestie of klacht kenbaar maken bij uw behandelaar of de receptie. U kunt ook telefonisch contact met ons opnemen via 020 – 4160176 of per e-mail naar info@mondzorgcentrumijburg.nl Vervolgens bespreken wij uw opmerkingen intern met de verantwoordelijke betrokkenen en nemen wij binnen drie dagen contact met u op. U kunt ook dit interne klachtenformulier invullen.